Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2022

...έλα κάθισε σιμά...

...υπάρχουν στιγμές που περιπλανώνται σε κάτι ξεχασμένα παγκάκια και ψάθινες καρέκλες αγκαζέ με τον ήχο των ανθρώπων πριν τις λέξεις τους που καρτερούν να καθίσουν σαν σιωπή εκκωφαντική...

...υπάρχουν στιγμές που με ρωτάς "χάθηκες;" Και εγώ σου απαντώ " μόνο εάν με έψαχνες"

...υπάρχουν στιγμές που εξατμίζεται ένα κομμάτι από το σώμα μου και μπαίνει στο σώμα σου για να σε μεταλάβει και ίσως έτσι σε καταλάβει...

...υπάρχουν στιγμές που όσο γερνούν και φεύγουνε τόσο λαχταριούνται ...

...έλα κάθισε σιμά μου πριν είναι αργά...
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Από το φως και τις πληγές μας εκπορευόμαστε...

  Απόψε Χριστέ μου, έχω ανάγκη να ξαποστάσω στου σύμπαντος τα πεζούλια. Απόψε Χριστέ μου, μάθε μου, πώς είναι να χαρίζεσαι; Γιατί η μνήμη ...